معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس دوشنبه در مطلب ارسالی به ایرنا از قول سرهنگ احمد احمدی افزود: یک دستگاه خودرو پراید با 2 نفر سرنشین، با یک دستگاه خودرو وانت نیسان با سه نفر سرنشین در محور آباده تشک شهرستان نی ریز به سمت شیراز، با هم برخورد کردند که در این حادثه هر2 سرنشین خودرو پراید کشته و سرنشینان خودرو وانت نیسان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
وی گفت: علت این حادثه عدم توانایی راننده خودرو وانت نیسان در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.
فرمانده پلیس راه شمال استان افزود: در حادثه دیگری در محور باغ صفا شهرستان بوانات به قادرآباد، یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه خودرو پراید با پنج نفر سرنشین برخورد کرد که در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان راننده پراید کشته شد و راننده خودرو تیبا و سه سرنشین دیگر خودرو پراید نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
احمدی اضافه کرد:‌ کارشناس پلیس راه از صحنه تصادف بازدید کرد و علت حادثه در دست بررسی است.
وی گفت: در نورآباد ممسنی نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در شهر خومه زار، راننده خودرو مجروح و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد که علت این حادثه نیز در دست بررسی است.
فرمانده پلیس راه شمال استان لغزندگی جاده های استان به دلیل بارش باران را یادآور شد و به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز و ضمن خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز با سرعت مطمئنه رانندگی و در صورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.
دریافت و انتشار خبر: غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.