سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه خونین و تاسف بار، حوالی ساعت 19 دوشنبه شب /نهم اسفند جاری/ در این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: راننده وانت پیکان به علت خستگی و خواب آلودگی با حفاظ وسط جاده برخورد کرده و سپس در قسمت سواره رو توقف می کند و در این حین یک دستگاه تریلر به محل حادثه رسیده و با توجه به تاریکی هوا و نبود دید کافی با وانت برخورد کرده و مرگ تلخی را رقم می زند.
وی افزود: کارشناسان پلیس راه به صورت 50 - 50، راننده وانت پیکان را به خاطر توقف در سواره رو و راننده تریلر را نیز به دلیل توجه نکردن به جلو مقصر این حادثه تشخیص دادند.
شیرمحمدی به رانندگان توصیه کرد، هشدارهای پلیس را جدی گرفته و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نیز توجه جدی بکنند چراکه کوچکترین خطا می تواند آخرین اشتباه باشد.
وی تصریح کرد: رانندگان برای دوری از خطرات و حفظ سلامت خود، سرنشینان و دیگر رانندگان و مسافران عبوری از جاده ها باید از متوقف کردن خودروها در قسمت سواره رو مسیرهای ارتباطی به جد پرهیز کنند و اگر خودرو نقص پیدا کرده باشد و امکان جابجایی آن میسر نشود لازم است از علایم ایمنی هشدار دهنده استفاده کنند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.