به گزارش ایرنا، محمد احمدی سه شنبه در پانزدهمین نشست شورای اداری شهرستان، افزود:دولت حداکثر تلاش خود را برای ارائه خدمت هر چه بیشتر به مردم مصروف می دارد اما متاسفانه برخی به جای بیان واقعیت، به دنبال سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن واقعیت هستند.
فرماندار جاسک ،اقتصاد مقاومتی را نسخه شفا بخش کشور دانست و گفت: دولت در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی موفق بوده وهست، همه مسئولان در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی باید با دولت همکاری کنند تا آنچه خواسته مقام معظم رهبری است محقق شود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرائ مردم بیان داشت: قانون ملاک عمل مجریان انتخابات است و تمام تلاش ما برای برگزاری انتخاباتی سالم است.
فرماندار جاسک افزود: برطبق قانون همه دستگاههای اجرایی مکلف به همکاری و تعامل با فرمانداری و بخشداریها هستند چرا که برگزاری انتخابات یک پروسه ملی و همگانی است که نیازمند همکاری و مشارکت و بسیج کلیه امکانات و نیروهای انسانی است.
احمدی همچنین از اعضای هیات اجرایی شهرستان خواست که به هیچ عنوان له یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی و یا استفاده از امکانات دولتی در راستای تبلیغ انتخاباتی صورت نگیرد.
فرماندار جاسک در آستانه سال نو، خطاب به مدیران شهرستان گفت: مهم ترین هدف ستاد تسهیلات نوروزی کسب رضایتمندی میهمانان وگردشگران ومسافران نوروزی ورونق شهرستان است که دستگاههای اجرایی ودست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر باید دراین جهت تلاش نمایند.
وی اظهارامیدواری کرد: بابرنامه ریزی دقیق وفضاسازی مناسب واستفاده از ظرفیتهای موجود بتوانیم از این فرصت مهم برای معرفی جاذبه های شهرستان استفاده بهینه نماییم.
جاسک با بیش از58 هزار نفر جمعیت در 300کیلومتری شرق بندرعباس واقع است.
7199 /6048
خبرنگار: حسن آتش زبان** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.