به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری عصر پنجشنبه در مراسم راهپیمایی عزاداران حضرت فاطمه در شهر هشتبندی شهرستان میناب ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار نمونه یک انسان کامل و الگویی تمام عیار برای بانوان ایران اسلامی و زنان مسلمان جهان است.
وی تصریح کرد:این بانوی بزرگوار نه تنها الگویی برای زنان به شمار می رود، بلکه شخصیتی کامل و فراتر از جنسیت،قومیت و زمان و مکان بوده و هر انسان با تاسی به رفتار و منش الهی ایشان، می تواند به فضایل اخلاقی فراوانی دست پیدا کند.
جادری با بیان اینکه اسلام به زنان هویت بخشید،ادامه داد: اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت حضرت زهرای مرضیه بوده و راه شناخت این بانوی اسلام از طریق عبادت ، زهد ، تقوا ، علم ، عفت ، پاکدامنی و دفاع از ولایت ایشان حاصل می شود.
وی با اشاره به تشییع و تدفین پیکر مطهر 20 شهید گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه در مناطق مختلف هرمزگان، افزود: حضور شهدای گمنام فضایی معنوی را در هرمزگان رقم زده است.
در مراسم راهپیمایی عزاداران حضرت فاطمه (س) در هشتبندی علاوه بر استاندار هرمزگان، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه کشور و نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان نیز حضور داشتند.
استاندار هرمزگان در این سفر از روند ساخت درب حرم امامین عسکرین (ع) در هشتبندی بازدید کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.