به گزارش ایرنا ، دکتر بهزاد یلفانی چهارشنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان افزود: این بیمارستان 30 تختخوابی دارای بخش های اورژانس ، متخصص قلب و عروق ، متخصص داخلی ، چشم پزشک ، ارتوپدی ، کودکان ، زنان و زایمان ، جراحی ، اتاق عمل ، رادیولوژی ، دندانپزشکی ، سونوگرافی ، روانشناسی ، ماما و داروخانه است.
وی بیان داشت: بیمارستان صحرایی که از سوم اسفندماه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیریک برپا شده به مدت پنج روز در 2 نوبت صبح از ساعت هفت تا 12 و عصر از ساعت 14 تا 19 به مردم خدمات رایگان پزشکی و بسته های پزشکی ارائه می دهد.
همچنین در ماه گذشته (10 دی ماه 95) بیمارستان صحرایی از سوی سپاه در سیریک هرمزگان برپا شد که این بمارستان مجهز به بخش های اورژانس ، تزریقات ، پانسمان ، بستری زنان و مردان، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، چشم پزشکی ،دندانپزشکی و داروخانه بود که خدمات در قالب طرح مردم‌یاری توسط بهداری شهدای مسلمین شیراز به مردم بصورت رایگان ارائه شد.
در این بیمارستان صحرایی اکیپی از پزشکان متخصص شامل جراحی عمومی، بیهوشی، داخلی، ارتوپدی، گوش حلق و بینی، چشم، سونوگرافی، اطفال، طب اورژانس، قلب جهت ویزیت و درمان بیماران در 2 نوبت صبح و عصر به مدت پنج روز به مردم خدمات ارائه دادند.
شهرستان سیریک با جمعیت 43 هزار نفر دارای سه شهر و 75 روستا در فاصله 175 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.