سامرند مرزنگ دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای طرح تحول سلامت با هدف افزایش فضای فیزیکی، رضایت مراجعان، گسترش ترویج انتخاب زایمان طبیعی و نزدیک شدن به استاندارد های بخش زایمان واحد 13 نفره زایمان طبیعی با رعایت اصول و استاندارد های کامل مهندسی ساخت و به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: برای این بخش تاکنون 13 تخت LDR(واحد تک نفره) به ارزش 650 میلیون ریال، 3 عدد دستگاه مانیتورینگ قلب جنین هر کدام به ارزش 660 میلیون ریال، 8 عدد سونیکید به منظور محاسبه تعداد ضربان قلب جنین و تشخیص صدای قلب آن به ارزش 200 میلیون ریال از جمله تجهیزات خریداری شده برای بخش زایمان است.
مرزنگ گفت: کل اعتبارات هزینه شده برای به روز رسانی تجهیزات و ملزومات پزشکی بخش بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مبلغ 2 میلیارد و 230 میلیون ریال بوده است که تاکنون از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه هزینه شده است.
13 واحد تک نفره زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد که بر اساس آخرین اصول مهندسی ساخته شده به طور همزمان با 714 واحد تک نفره بلوک زایمانی کشور آبان ماه امسال به بهره برداری رسید و در این روز همزمان با مرکز فسا به عنوان نامزد افتتاح با حضور وزیر بهداشت انتخاب شد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.