به گزارش دوشنبه شب خبرنگار ایرنا، آرش رضایی سه شنبه درتشریح اقدامات دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان ، اظهار داشت: با احداث این تعداد ایستگاه ، تمام شهرهای استان هرمزگان دارای ایستگاه آتش نشانی خواهند شد.
وی ادامه داد: شهر بندرعباس با 10 ایستگاه و 24 خودروی آتش نشانی دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتش نشانی است و شهر میناب دارای دو ایستگاه آتش نشانی و تعداد چهار خودروی آتش نشانی است.
رضایی با بیان اینکه تا قبل از سال 1395 تعداد کل ایستگاه های آتش نشانی در استان برابر با 39 ایستگاه بوده ، خاطرنشان کرد: هم اکنون با اعتبارات جذب شده احداث هشت ایستگاه جدید در دست انجام است و همچنین جهت تکمیل شش ایستگاه نیمه تمام در شش شهر استان نیز افزون بر 436 میلیون تومان اعتبار جذب شده است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه پسماند، اظهار داشت: تاکنون برای 25 شهر و بالغ بر 110 روستا در استان طرح مطالعاتی پسماند تهیه شده و با تشکیل 18 جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماندها چالش های موجود در این حوزه از جمله پسماندهای شهری و پسماندهای ویژه مورد بررسی قرار گرفته است.
رضایی با اشاره به طرح جداسازی آب شرب از آب فضای سبز، گفت: تاکنون برای 13 شهر استان طرح مطالعاتی جداسازی آبیاری فضای سبز از آب شرب تهیه شده و در راستای این طرح ها درسال جاری از محل بند و تبصره 6 برای شهرهای فین، پارسیان ، میناب ، رودان ، زیارتعلی و سوزا در مجموع 885 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.