به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، عباس امینی زاده در این پیام با ابراز تاسف از ارتحال ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: ارتحال ناگهانی یار دیرین حضرت امام ‌خمینی(ره) و رهبری ، مبارز خستگی ‌ناپذیر ، سیاستمدار بزرگ ، دانشمند ارزنده و عالم عالیقدر که بخش عظیمی از عمر پر برکت خود را وقف بالندگی هرچه تمام ‌تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد ، ضایعه‌ ای بزرگ است.
وی بیان داشت: هاشمی‌ رفسنجانی به عنوان عالم و بزرگمردی شجاع ، آگاه ، سیاستمدار ، صبور و آینده‌ نگر نقشی بی ‌بدیل در مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران داشت.
شهردار بندرعباس در پایان این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری ، علما و روحانیان ، بیت آن مرحوم و آحاد مردم ایران تسیلت گفته و از خداوند برای روح آن مرحوم آرزوی علو درجات را مسالت دارم.
آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر یکشنبه 19 دی ماه در یکی از بیمارستان ‌های تهران دار فانی را وداع گفت.
وی که به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود با وجود تلاش پزشکان در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی ، ریاست مجلس شورای اسلامی ، ریاست مجلس خبرگان ، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.