رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس گفت: پروتکل های بهداشتی درکشتارگاه این شهر رعایت می شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس گفت: پروتکل های بهداشتی درکشتارگاه این شهر رعایت می شود اما شهروندان در روز عید قربان در صورت مراجعه به محل کشتارگاه‌ دام و محل‌های عرضه گوشت قربانی، کیسه پلاستیکی برای حمل گوشت همراه خود داشته باشند.

علی عامری سیاهویی روز جمعه افزود: مراجعه کنندگان به کشتارگاه دام بندرعباس در روز عید قربان باید با ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشند و از به همراه آوردن کودکان خردسال و ازدحام جمعیت خودداری کنند.

وی بیان داشت: همچنین شهروندان باتوجه به گرمای هوا،  در ساعت اولیه صبح به کشتارگاه‌ مراجعه کنند و همکاری لازم نیز در خصوص رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از ازدحام با ناظران بهداشت داشته باشند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس اظهارداشت: در مدتی که شهروندان برای تهیه گوشت مورد نیاز خود مراجعه می‌کنند، همکاران سازمان و دامپزشکی شهرستان در محل عرضه دام برای معاینه دام‌ها و ارائه خدمات به شهروندان حضور دارند.

عامری سیاهویی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به کشتارگاه دام شهرداری و جایگاه‌هایی که برای عرضه دام زنده در شهر بندرعباس دایر هستند، نسبت به تهیه گوشت قربانی اقدام کنند.

 عامری اظهار کرد: سازمان شهرداری بندرعباس با همکاری ناظران شرعی و بهداشتی اداره کل دامپزشکی، نماینده ولی فقیه در دامپزشکی، نیروی انتظامی و اورژانس در راستای ارتقای سلامت جامعه و کنترل عرضه دام سالم ویژه عید سعید قربان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: در روز عید سعید قربان ۳۰ سلاخ آماده ذبح گوسفندان قربانی هستند که این افراد از اداره‌کل دامپزشکی استان تاییدیه دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.