فرمانده انتظامی هرمزگان گفت از متلاشی شدن چهار باند قاچاق مواد مخدر در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی در ۴۸ ساعت گذشته موفق به شناسایی و متلاشی کردن چهار باند قاچاق موادمخدر در این استان شدند.

به گزارش جماران، سردار غلامرضا جعفری روز سه شنبه درجمع خبرنگاران با اشاره به کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در استان هرمزگان، گفت: این موادمخدر از نوع تریاک، حشیش و شیشه بوده که با همکاری اطلاعاتی ماموران انتظامی استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان و به همت پلیس شهرهای رودان، بندرلنگه و خمیر کشف شده است.

وی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با تلاش شبانه روزی موفق شدند در  چهار عملیات جداگانه چهار باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: در این عملیات‌ها یک قبضه سلاح جنگی کشف، چهار دستگاه خودرو متعلق به سوداگران مرگ توقیف و سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیرشدند.

جعفری یادآورشد: باتوجه به حضور و اشراف پلیس در جای جای نقاط هرمزگان و افزایش ضریب هوشیاری و تجربه ماموران در شناسایی و کشف جرایم،  مجرمان و متهمان در امان نبوده و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.