مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در قالب پویش ملی «به توان ما» 635 موکب سلامت در سطح کشور راه اندازی شد و حدود 171 میلیارد و 650 میلیون ریال امکانات بهداشتی جمع آوری و در اختیار خانواده های محروم قرار گرفت.

مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مشارکت 1962 تشکل مذهبی کشور در پویش «به توان ما»، گفت:این برنامه نیازمند یک مدیریت متمرکز و توزیع مناسب بود که این اتفاق بزرگ حول محور پایگاه توحید در مساجد و با محوریت امام مساجد و معتمدان در محلات رقم خورد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین مجید باباخانی در دیدار با امام جمعه بندرعباس در تشریح فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: پویش ‌«به توان ما» از همان روزهای نخست اسفند سال گذشته با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق هیات‌های مذهبی، مراکز و موسسه‌های قرآنی و سایر تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای خرید بسته‌های سلامت و ارسال به مناطق محروم راه اندازی شد.
وی بیان داشت: در قالب این پویش ملی ۶۳۵ موکب سلامت در سطح کشور راه اندازی شد و حدود ۱۷۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال امکانات بهداشتی جمع آوری و در اختیار خانواده های محروم قرار گرفت. 
این مسوول فرهنگی یادآورشد: بنابر آمارها حدود ۱۶۰ هزار و ۴۹۷ نفر تاکنون در اجرای این پویش ملی با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری داشته اند.
حجت الاسلام باباخانی یادآورشد: برگزاری برنامه‌های ویژه دهه مهدویت در آستان قدس رضوی، جمکران و حرم حضرت معصومه(س)، راه‌اندازی پویش‌های اوقات فراغت ویژه نوجوانان در سراسر کشور و اجرای طرح مواسات وهمدلی از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.
وی با اشاره به اینکه همه اقشار مختلف مردم و نهادهای انقلابی در رزمایش همدلی و مواسات، تلاش کردند، گفت:   این برنامه نیازمند یک مدیریت متمرکز و توزیع مناسب بود که این اتفاق بزرگ حول محور پایگاه توحید در مساجد و با محوریت امام مساجد و معتمدان در محلات رقم خورد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.