آزاده آریانا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رشته ها شامل مکانیک موتورهای دریایی، ناوبری، حسابداری، طراحی و دوخت، تربیت بدنی، کامپیوتر گرایش نرم افزار، صنایع شیمیایی، معماری داخلی در مقطع کارشناسی است.

وی افزود: رشته‌های ایمنی صنعتی و محیط کار، مهندسی تکنولوژی الکترونیک و علمی کاربردی حسابداری در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز تصویب شده است.

آریانا با بیان اینکه امسال در این رشته ها دانشجو می پذیریم، خاطرنشان کرد: رشته های جدید با توجه به چشم انداز ۵ ساله استان و صنایع موجود ایجاد شده است.

وی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی ماهر و آماده کار در دانشگاه ها، تصریح کرد: خود اشتغالی، کارآفرینی و کمک به بهره وری نیروی کار، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان تاکید کرد: آموزش های مهارتی نقش مهمی در دسترسی دانش آموختگان به اشتغال و درآمد پایدار دارد و از همین رو این موضوع باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز امروز جامعه به تربیت افراد در دوره کاردانی است و این مهم توسط این دانشگاه شتاب بیشتری خواهد گرفت تا بتوان علاوه بر تربیت دانشجو، متخصص مورد نیاز جامعه را نیز با علم و فنون روز تربیت و وارد بازار کار کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.