در این آیین که با فاصله گذاری انجام شد، ۲۳ معلم نمونه، یک معلم یار ، یک معلم نمونه استانی و ۶ دبیر تلاشگر آموزش مجازی خمیر لوح تقدیر و هدایای خود را مسوولان خمیر دریافت کردند.

فرماندار خمیر عصر چهارشنبه در این آیین گفت: معلمان همچون کادر درمان که این روزها درجبهه سلامت مشغول به فعالیت بوده، در سنگر علم ودانش و آموزش به دانش آموزان با تمامی مشکلات و کمبودها درحال انجام وظیفه هستند.


میرهاشم خواستار افزود: معلمان کارگزاران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند ونقش آنان درجوامع بسیار مهم است.
وی بیان داشت: اساس همه مسائل سیاسی، اجتماعی و زیربنای توسعه پیراموان آموزش اثرگذار و نقش معلم قرار دارد.
فرماندار خمیر اظهارداشت: فعالیت های خوبی در مدیریت آموزش وپرورش صورت گرفته که با برنامه ریزی بیشتر می توانیم  تغییرات کیفی و کمی در روند تحصیلی دانش آموزان ایجاد کنیم.

تلاش معلمان در زمان تعطیلی مدارس تحسین برانگیز است

معاون سوادآموزی ونماینده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تلاش ارزشمند معلمان در زمان تعطیلی مدارس و آموزش مجازی به دانش آموزان یک حرکت بزرگ و مهم است که موجب شد فرایند آموزش ویادگیری تعطیل نشود.
 مرتضی آخش جان نیز  با اشاره به اهمیت مقام معلم افزود: تکریم معلمان یک حرکت ارزشمند اجتماعی است که با شناخت جایگاه معلم و نقش آن در رشد وتوسعه هر اجتماع صورت می گیرد.

۱۸۰ قطعه فیلم آموزشی درخمیر بارگذاری شد

 مدیر آموزش وپرورش خمیر نیز با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش مجازی صورت گرفته در ایام تعطیلی مدارس گفت: تاکنون بیش از ۱۸۰ قطعه فیلم آموزشی با ۶۵۰ دقیقه در سامانه های آموزشی توسط معلمان شهرستان بارگذاری شده است.
محمد فولادی افزود: تولید درسنامه و محتوای الکترونیک و همچنین ارتباط مجازی با دانش آموزان از دیگر فعالیت های معلمان خمیر در این ایام تعطیلی مدارس است.
وی تلاش وهمراهی همه معلمان خمیر را در راه اعتلای فرهنگ و شتاب علمی شهرستان ارزشمند شمرد وگفت: تجلیل از معلمان نمونه در این روز به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنیگان شهرستان و به صورت نمادین بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.