مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: دراین طرح ۱۴ برنامه عملیاتی در ۴ چهار محور ایمان، همدلی،  کار و  ایثار طراحی شده تا کانون های فرهنگی هنری مساجد بتوانند تا زمانی که نماز جماعت در مساجد برقرار نباشد، این برنامه ها را اجرا کنند.
 حجت الاسلام احمد پهلوانی روز دوشنبه در نشست تبیین نحوه اجرای طرح ملی راهکار افزود: این طرح در واقع پویش همدلی بچه های مسجد است که اعضا و مدیران کانون های مساجد و امامان جماعات می توانند عکس و فیلم های اقدامات خود در این طرح ملی را با هشتک #بچه_ های_ مسجد در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.
وی بیان داشت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در سامانه بچه های مسجد به نشانی  bachehayemasjed.ir  در صفحه اختصاصی کانون در بخش «طرح ملی راهکار» عکس و فیلم های این طرح را بارگذاری کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان اظهارداشت: در پایان این طرح به ۱۱۴ کانون برتر علاوه بر کسب امتیاز، جوایز ارزنده و نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
پهلوانی یادآورشد: همچنین به ۱۱۴ فیلم و عکس برگزیده ارسالی شرکت کنندگان (خانواده ها، امامان جماعات و اعضای کانون) که در قالب پویش مردمی #بچه_ های_ مسجد در شبکه های اجتماعی منتشر شده، جوایز ارزنده اهدا خواهدشد.
وی ابزار داشت: هدف از اجرای طرح راهکار، ایجاد و تقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط خانواده و محله با استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون های مسجد اجرا می شود.
این مسوول فرهنگی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت امام جماعت وهمراهی هیات امنا و سایر تشکل های محله با رویکردهای اعتماد سازی، شبکه سازی و جریان سازی حرکتی جهادی به منظور مواسات و همدلی ملت ایران انجام می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.