به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله کناری شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش، پیگیری و دستور جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان، مبلغ ۸ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال کمک هزینه معیشتی نقدی از محل اعتبارات بنیاد مستعضفان و جانبازان انقلاب اسلامی به فعالان بخش گردشگری دریایی این شهرستان، اختصاص و بین ۸۹۴ نفر شامل ۴۴۴ نفر مالکان و خدمه ۴۰ فروند شناور مسافری فعال بین بندر شهید حقانی با بنادر جزایر سه گانه قشم، هرمز و لارک و همچنین ۴۵۰ نفر مالکان شناورهای کوچک فعال در جزیره هرمز توزیع گردید.

کناری با اعلام این مطلب افزود: این کمک‌ها به فعالان گردشگری این شهرستان که فعالیت روزهای مهم تعطیلات پایان سال ۹۸ و نوروز ۹۹ خود را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست دادند اختصاص یافت.

به گفته وی، فعالان گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس در این مدت با تعطیل کردن کسب و کار خود همکاری شایسته ای با ستاد مدیریت بیماری کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس از طریق عدم تردد گردشگری داشته اند.

فرماندار شهرستان بندرعباس ادامه داد: فعالان گردشگری این شهرستان علیرغم اینکه روزهای پایان سال و نوروز با توجه به حضور انبوه مسافران، بهترین زمان فعالیت و کسب درآمد آنان بود، برای حفظ سلامتی هموطنان خود ومردم ساکن جزایر از ارائه خدمات گردشگری با هدف کمک سلامت جامعه خودداری کردند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای بندرعباس تصریح کرد: همکاری فعالان گردشگری و سایر اقشار شهرستان با این ستاد، موجب کاهش انتقال بیماری کرونا در جزایر فوق الذکر گردید.

کناری همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه خطر بیماری کرونا همچنان باقیست لذا ضرورت دارد شهروندان عزیز با پرهیز از ترددهای غیر ضروری، حضور در مراکز عمومی و شکل دادن تجمعات را هم به حداقل رسانده و مراقبت‌های بهداشتی را همچنان مَد نظر داشته و رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.