به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نصری افزود: این کمک‌ها به فعالان گردشگری این شهرستان که فعالیت روزهای مهم تعطیلات پایان سال ۹۸ و نوروز ۹۹ خود را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست داه اند، اختصاص می‌یابد.

به گفته وی، فعالان گردشگری قشم در روستاهایی همانند لافت، گورزین، طبل، سهیلی، گوران، شیب دراز، دیرستان و جزایر هنگام و لارک در این مدت با تعطیل کردن کسب و کار خود همکاری شایسته ای با ستاد مدیریت بیماری کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس از طریق تردد گردشگری داشته‌اند.

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: فعالان گردشگری قشم علیرغم اینکه روزهای پایان سال و نوروز با توجه به حضور انبوه مسافران، بهترین زمان درآمدی آنان بود، برای حفظ سلامتی هموطنان خود ومردم ساکن جزیره از ارائه خدمات گردشگری با هدف سلامت جامعه خودداری کردند.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم، تصریح کرد: همکاری فعالان گردشگری و سایر اقشار شهرستان با این ستاد، موجب کاهش انتقال بیماری کرونا در این منطقه از میهن اسلامی شد.

نصری یادآور شد: خطر بیماری کرونا همچنان باقیست و قشموندان با پرهیز از تردد غیر ضروری، حضور در مراکز عمومی را هم به حداقل رسانده و انتظار می‌رود همچنان مراقبت‌های بهداشتی را مَد نظر داشته باشند.

شهرستان قشم متشکل از جزایر قشم، هنگام و لارک در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.