فریدون همتی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با تبریک و گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: برای دانش آموزانی که در مناطق بدون هرگونه پوشش اینترنتی و تلویزیونی در استان ساکن هستند، درسنامه مکتوب توسط آموزش و پرورش تهیه و ارسال شده که نتایج خوبی نیز داشته است.

وی ادامه داد: مکاتبات و پیگیری‌هایی از طریق بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان برنامه و بودجه کشور خواهیم داشت تا برای دانش آموزانی که در مناطق دارای پوشش اینترنتی ساکن هستند اما دستگاه های هوشمند برای آموزش از طریق فضای مجازی را ندارند، دستگاه هوشمند تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

همتی بر لزوم توجه ویژه به دانش آموزان پیش دانشگاهی در آستانه شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها، تاکید کرد و بیان داشت: از طریق فضای مجازی و صدا و سیما، برنامه های آموزشی تقویتی برای دانش آموزان پیش دانشگاهی استان تهیه و ارائه شود تا شاهد موفقیت بیشتر آنها در آزمون سراسری باشیم.

استاندار هرمزگان ضمن تشکر از تلاش معلمان در جهت آموزش دانش آموزان، گفت: در مدت شیوع کرونا آموزش تعطیل نبوده و معلمان بزرگوار از طریق فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی نسبت به تدریس و ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.