به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، بهرام نصراللهی زاده در جلسه ای که به منظور پیگیری احداث سه هزار واحد مسکونی برای محرومین با اولویت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در سنندج تشکیل شد، اظهار داشت: ساخت این واحدها همزمان با سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کردستان کلنگ زنی شد و مقرر است تا پایان سال ۱۳۹۹ این سه هزار واحد تکمیل و آماده بهره برداری شوند.

وی با اشاره به اینکه دولت در سالیان اخیر برای نزدیک شدن به عدالت اجتماعی و کاهش فقر قدم های خوبی برداشته است، افزود: هیچ نیازمندی نباید در جامعه باشد که تحت پوشش این دو نهاد حمایتی نباشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اجرای طرح احداث سه هزار واحد مسکونی محرومین در استان کردستان را اقدامی جدی و عملی برای مقابله با فقر و توانمندسازی مددجویان توصیف کرد و ادامه داد: در سال ۹۹ این سه هزار واحد تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

نصراللهی زاده یادآور شد: این واحدهای مسکونی در نقاط شهری و روستایی ساخته و واجدین شرایط از طریق کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی شناسایی و معرفی می شوند.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت این سه هزار واحد مسکونی محرومین در آبان ماه ۹۸ و همزمان با سفر دکتر نوبخت و روسای بنیاد مسکن و کمیته امداد کشور به استان کردستان و امضای تفاهم نامه کلنگ زنی شد و این موضوع گام مهم دولت برای تامین سرپناه نیازمندان و در جهت عدالت اجتماعی به شمار می آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.