فریدون همتی روز جمعه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار داشت: زیرساخت اصلی توسعه جوامع در نهاد آموزش و پرورش شکل می گیرد و در این نهاد مهم، معلمان نقش اصلی را بر عهده دارند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تحولات اساسی در نهاد آموزش و پرورش کشورمان شکل گرفت و آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از معلمان توانمند، روزبه‌روز در مسیر پیشرفت گام برداشته که تلاش معلمان عزیز و بزرگوار در این راه ستودنی است.

همتی تاکید کرد: توجه همه جانبه به معلمان از ضرورت های هر جامعه محسوب می شود و ما موظف هستیم تا مسائل این قشر را به طور جدی مورد پیگیری قرار داده و دغدغه های آنان را رفع کنیم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: معلمان در مدارس سراسر ایران اسلامی به علم آموزی و تربیت نسل آینده ساز این جامعه می پردازند که این رشادت آنها باید به شکل شایسته مورد توجه و تجلیل قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این روزها که به دلیل شیوع بیماری کرونا، مدارس تعطیل هستند اما با تلاش معلمان، آموزش تعطیل نیست و معلمان با استفاده از امکانات نوین ارتباطی، مشغول تدریس می باشند که باید قدردان همه آنان باشیم.

دوازدهم اردیبهشت یادآو سالروز شهادت استاد فرهیخته، متفکر و عالم بزرگ شهید آیت‌الله مرتضی مطهری است که در طول دوران عمر با برکت خویش راه جهاد علمی را در پیش گرفت و با تالیف کتب متعدد، نقش موثری در آگاه سازی جامعه داشت.

شهید مطهری به عنوان یکی از شاگردان حضرت امام راحل از شخصیت‌های برجسته و متفکر بود که نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.