فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان روز سه شنبه در آیین آغازین کمک مومنانه نیروهای مسلح اظهار داشت: پیروی فرمان مقام معظم رهبری درخصوص همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه امروز مرحله اول توزیع کمک‌های نیروهای مسلح در این استان هرمزگان آغاز شده و مردم نیز کمک‌های خود را برای توزیع تقدیم خادمان خود کرده‌اند.

سردار اباذر سالاری ادامه داد: توزیع این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد که امید می‌رود بتوان در چند مرحله این اقدام را انجام داد و اندکی از مشکل‌های افراد دچار آسیب شده در کرونا کاست.

وی اضافه کرد: در همین راستا ۱۷ کمیته برای تشویق مردم به کمک‌های مومنانه تشکیل شده و کمیته « شناسایی افراد آسیب دیده» با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بسیج و مشارکت مساجد نسبت به شناسایی افراد و خانوارهای دچار آسیب شده اقدام می‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابراز داشت: پیش بینی می‌شود ۱۰۰ هزار بسته کمک در ۲ مرحله تقدیم این افراد کرد که شامل اقلام آن اقلام شامل برنج روغن حبوبات و تن ماهی و سایر اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان است.

وی گفت: همچنین اگر افرادی نوعی دچار آسیب شده‌اند که به آن‌ها دسترسی نداشته‌ایم و یا شناسایی نشده‌اند از آن‌ها تقاضا داریم به پایگاه‌های بسیج یا مراکز کمیته امداد امام خمینی (زه) مراجعه کنند تا بتوان به آن‌ها کمک کرد.

سردار سالاری گفت: مردم مطمئن باشند کمک‌هایی که از آنها جمع آوری شده یا می‌شود بدون هیچگونه تخلفی به دست افراد آسیب دیده رسانده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.