خلیل قاسمی روز شنبه در مراسم آغاز بکار این طرح افزود: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان که از امروز ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و تا ۳خردادماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: برای دسترسی عموم مردم، چهار کانکس در سطح شهر بندرعباس و در شهرستان های میناب و بندرلنگه هر کدام یک کانکس مستقر شدند که شهروندان می توانند برای ثبت شکایت خود نیز از این طریق به جز سامانه ۱۲۴ اقدام نمایند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ضرورت کنترل ونظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلف های احتمالی را از اقدامات این طرح عنوان کرد.

قاسمی، رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی، اتخاذ تهمیدات لازم به منظور هم افزایی و همکاری موثر با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط در سطح استان هرمزگان در راستای وحدت رویه اعلام کرد.
وی بیان داشت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله مواردی است که همه صنف ها باید آن را رعایت کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان یادآورشد: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.