داوید صادقی روز سه شنبه در بازدید از ایستگاه های کاری صدور کارت هوشمند در استان افزود: انتظار می رود باتوجه به محدودیت‌های زمانی افراد واجدشرایط هر چه سریع‌تر اقدام لازم جهت صدور کارت هوشمند ملی را انجام دهند.
وی یادآورشد: درمجموع یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۲۴۶ نفر در هرمزگان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که تاکنون یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۵۰۳ معادل ۹۲ درصد جمعیت استان درخواست کارت داده اند.
مدیرکل ثبت احوال هرمزگان اظهارداشت: برای یک میلیون ۳۱ هزار و ۶۶۲ نفر کارت صادر شده که تاکنون یک میلیون و ۲۲ هزار و ۷۶۹ مورد آن تحویل متقاضیان شده است.
صادقی ادامه داد: صاحبان هشت هزار و ۷۱۸ فقره کارت صادر شده نیر برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.
وی تاکید کرد: باتوجه به هزینه‌های نگهداری و امنیت این کارت‌ها و همچنین محدودیت‌های زمانی، در صورت  نکردن افراد برای مراجعه، کارت‌ها باطل می‌شود که صدور مجدد آن مشمول هزینه و زمان زیادی است.
این مسوول اظهارداشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایتwww.ncr.ir  در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه ثبت، درخواست خود را ثبت نموده و برای ثبت مشخصات بیومتریک و تکمیل فرآیند از مراکز مجاز نوبت دریافت کنند.
درحال حاضر ۲۸۰ ایستگاه کاری ویژه صدور کارت هوشمند ملی در ادارات ثبت احوال هرمزگان و همچنین پست و دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمات مرتبط با صدور کارت فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.