به گزارش روز دوشبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مواد ضد عفونی توسط شرکت داروسازی کیش مدیفارم با همکاری تلاشگران عرصه سلامت در جزیره کیش، تولید و وارد بازار مصرف شده است.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون چهار محموله ژل و مواد ضد عفونی تولیدی شرکت داروسازی کیش مدیفارم با هماهنگی‌های مرکز توسعه سلامت کیش و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به‌منظور بالا بردن سطح سلامت و تامین بخشی از نیازهای اقشار مختلف جامعه، به نقاط مختلف کشور، بویژه استان‌های جنوبی کشور ارسال شده است.

مجید محمدحسینی مدیرعامل شرکت داروسازی کیش مدیفارم، با بیان اینکه مدیران و کارکنان این شرکت با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا و تامین بخشی از نیازهای ضروری کیش، خط تولیدی خود را تغییر داده است، گفت:  این شرکت به‌صورت شبانه‌روزی برای تامین نیازهای ساکنان کیش و تمام مراکز درمانی و دارویی، شرکت‌ها و موسسات دولتی و خصوصی و همچنین مراکز تجاری و مسکونی در سطح جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

شرکت داروسازی کیش مدیفارم (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۱ با کمک و یاری جمعی از متخصصان صنعت دارویی کشور در منطقه آزاد کیش تاسیس شد.

فاز اول این کارخانه در سال ۱۳۸۲ با  تولید محصولات مختلف دارویی در اشکال محلول، شامپو و لوسیون به بهره برداری رسید و  فاز دوم آن شامل خطوط تولید محصولات دارویی نیمه جامد نظیر انواع کرم، ژل و پماد در سال ۱۳۸۵راه اندازی رو تولیدات آنوانه بازار های داخلی و خارجی شد. 

 این شرکت با آغاز شیوع کرونا و نیاز داخلی، اقدام به تولید ژل و مواد ضد عفونی کرد و تولیدات آن به نقاط مختلف کشور ارسال می شود. 

  مدیرعامل منطقه آزاد کیش بهمن ماه گذشتته با هدف بررسی مشکلات تولید از چند واحد تولیدی در منطقه صنعتی این جزیره از جمله شرکت دارویی مدیفارم بازدید و با جمعی از تولیدکنندگان گفتگو کرد.

دراین بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پس از گفت وگو با فعالان اقتصادی وسرمایه گذاران برای رفع مشکلات آنان به مدیران مربوطه دستور رسیدگی داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.