محمود شهلا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک سال جدید افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مشترکان،   سامانه پاسخگویی فوریت‌های برق با شماره ۱۲۱ به‌ صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مشترکان شمال استان کرمان است.

وی تصریح کرد: ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری در این شرکت، به منظور آسایش و آرامش مشترکان است و انتظار همراهی شهروندان با صنعت برق و مراجعه نکردن حضوری به ستاد شرکت و مدیریت برق شهرستان ها را در شرایط کنونی داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تاکید کرد: امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی قبوض از سال های گذشته در وزارت نیرو و این شرکت طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری از چند سال گذشته امکان پرداخت قبوض از درگاه های الکترونیکی تمام بانک ها فراهم بوده و همچنین با اپلیکیشن اندروید طراحی شده این شرکت (قابل دریافت از وبسایت شرکت) و همچنین تمام اپلیکیشن های خدمات بانکی می توانند پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد و غیره را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

شهبا با بیان اینکه امکان ارائه کلیه خدمات مرتبط با فعالیت های  این شرکت در مدیریت های شهرستان ها توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است تصریح کرد: مشترکان گرامی می توانند در قالب میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت این شرکت به نشانی www.Nked.Co.ir از این خدمات بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده ایم تاشهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به تمامی خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تاکید کرد: مشترکان برق در شمال استان به منظور حفظ سلامت خود، کارکنان این شرکت و همچنین ارج نهادن به تلاش های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، ضمن ماندن در منازل از خدمات الکترونیک فراهم شده استفاده کنند.

وی افزود: در تمام ایام نوروزو این شرایط حساس بیماری فراگیر، اکیپ های کشیک در تلاش هستند تا پایداری شبکه های توزیع برق سراسر استان را همچون گذشته حفظ کنند و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی لازم است اینگونه مشترکان حساس، نسبت به حصول اطمینان از آماده بکار بودن دیزل‌های اضطراری خود، اقدام کنند.
وی با اشاره به پویش #صنعت_برق_همیشه_بیدار افزود: ما به عنوان خادم ملت درصنعت برق در مبارزه با بیماری کرونا در کنار فعالان نظام سلامت کشور هستیم.

وی به تلاش شبانه روزی همکاران توزیع برق درایام نوروز اشاره کرد و گفت: تامین برق و روشنایی برای ایستگاه پایش سلامت هلال احمر در سطح شمال استان از دیگر فعالیت های اموراتفاقات برق بوده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.