علیرضا نصری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: کنترل ویروی کرونا تنها با مسوولیت پذیری شهروندان و مشارکت عمومی ممکن خواهد بود.

وی ادامه داد: ویروس کرونا در تمام ارکان اجتماع را تاثیر گذاشته و از این رو لازم است هر کدام از ما با درک درست موقعیت و نگاه واقع بینانه، نقش خود را در کنترل و مدیریت شرایط ایفا کنیم.

فرماندار قشم اظهار کرد: فضای همدلی مردم و مسوولان برای قطع زنجیره انتقال کرونا در قشم در شرایط مطلوب است و انتظار میرود در ۱۳ فروردین هم این همدلی ادامه داشته باشد.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی در این روز نیز با دقت بیشتری انجام و محدودیت‌ها توسط مسوولان مربوطه همچنان اعمال می‌شود.

نصری ادامه داد: ۹ ایستگاه‌ بازرسی در شهرهای قشم، درگهان، سوزا و طبل همچنان فعال هستند و از تردد غیر ضروری در سطح شهرستان قشم جلوگیری می‌کنند.

تا روز دهم فروردین ماه شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۱۸۱ مورد رسیده که تا کنون ۱۴ نفر فوت کرده‌اند.

شمار مبتلایان فعلی به کرونا که در مراکز درمانی هرمزگان بستری هستند را هفت نفر است.

ابتدای شروع اپیدمی حاد تنفسی تاکنون یک هزار و ۱۹۴ نفر در مراکز درمانی استان هرمزگان بستری شدند که از این شمار یک هزار و ۴۱ نفر ترخیص شدند و مابقی همچنان زیر نظر هستند.

آمار مبتلایان به کرونا در بندرعباس ۹۲ نفر، کیش ۳۷ نفر، قشم ۱۹، میناب ۱۱، بندرلنگه هفت، حاجی آباد پنج، رودان چهار، پارسیان و بستک هر کدام ۲ نفر، جاسک و خمیر هر کدام یک نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.