معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قشم روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: در شهرهای قشم و درگهان ۶ ایستگاه و در شهرهای لافت، سوزا و طبل یک ایستگاه، تمام ورود و خروج‌ها به جزیره را کنترل و مدیریت می‌کنند.

عباس ماژین ادامه داد: قوی‌ترین و اثربخش‌ترین واکسن در رابطه با بیماری کرونا ماندن در خانه است و ما با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به دنبال سلامتی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه فقط افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است تاکید کرد: همه ۹ ایست بازرسی در قشم با سنجش و راستی آزمایی سختگیرانه همراه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قشم افزود: در مدت اجرای این طرح ورود به کلیه پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع است و با متخلفان با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه قشموندان درخواست می‌شود با رعایت قوانین و پرهیز از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر مسوولان را در اجرای این طرح و در نهایت کنترل بیماری کرونا یاری کنند.

از ابتدای شروع خطر اپیدمی بیماری تنفسی تا هشتم فروردین ماه، یک هزار و ۱۳۳ نفر به مراکز درمانی استان هرمزگان بستری شدند که از این شمار ۱۷۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

تا کنون ۹۹۱ نفر ترخیص و ۸۴ نفر همچنان بستری هستند و 13 نفر جان خود را از دست دادند.

بیشترین آمار ابتلا به کرونای استان در بندرعباس با ۸۶ نفر ثبت شده و در جزیره کیش ۳۵، قشم ۱۹، پارسیان و بستک هر کدام دو، بندرلنگه هفت، حاجی آباد پنج، جاسک و خمیر هر کدام یک، رودان چهار و میناب ۱۱ نفر مبتلا هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.