محمدباقر محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در کردستان تعداد پایگاه های غربالگری در مبادی ورودی شهرهای استان از چهار پایگاه به هشت پایگاه اضافه شد تا با دقت بیشتری وضعیت کسانی که وارد کردستان می شوند مورد بررسی و کنترل قرار گیرد.

وی به آمار تب سنجی در ورودی‌های استان کردستان از ساعت ۲۴ بامداد جمعه تاکنون اشاره کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت سه هزار و ۳۵۵ نفر در هشت ایستگاه غربالگری در کردستان تب سنجی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه در اجرای طرح غربالگری و تب سنجی شش فرد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس شناسایی شد، ادامه داد: این افراد به مراکز درمانی انتقال داده شدند که در نهایت یک نفر آنان در بیمارستان بستری شد.

محمدی یادآور شد: در ایستگاه غربالگری شهرستان کامیاران از ۵۰۰ نفری که تب سنجی شدند یک نفر مشکوک، در ایستگاه شهرستان سقز ۲۲۰ نفر غربالگری شده، در ایستگاه شهرستان بیجار از مجموع ۲۸۵ نفر غربالگری شده یک نفر مشکوک، در ایستگاه شهرستان قروه ۴۵۰ نفر غربالگری شده و در سه ایستگاه شهرستان سنندج از هزار و ۹۰۰ نفر غربالگری شده چهار نفر مشکوک به کرونا ویروس شناسایی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.