به گزارش معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی کیش، سرهنگ جلال همتی جانشین پایگاه دریابانی کیش روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این شناورها با ۲۴ سرنشین حین ورود به جزیره کیش توسط نیروهای پایگاه دریابانی با همکاری بومیان جزیره، رصد و توقیق شدند.

وی علت توقیف این ۴ شناور را عدم رعایت قوانین ابلاغی بویژه بی توجهی به ممنوعیت ترددها برابر ابلاغیه شورای سلامت جزیره کیش و اقدام به جابه جایی مسافر برای ورود غیر قانونی به جزیره عنوان کرد و افزود: با هماهنگی قضائی این شناورها تا پایان فروردین ماه جاری توقیف خواهند بود.
سرهنگ همتی تأکید کرد: سلامت و آرامش مردم خط قرمز پلیس محسوب می شود و دریادلان این فرماندهی با هرگونه اقدامی که باعث از بین رفتن سلامت وامنیت و آرامش مردم شود، برخورد جدی خواهد شد.
جانشین پایگاه دریابانی کیش از صیادان و مردم خواست تا از سفر ها پرهیز و به رعایت این اصل مهم توجه جدی داشته باشند.

 وی همچنین ضمن توصیه مجدد به کیشوندان برای ماندن درخانه گفت: خارج نشدن از منزل مهمترین راه مقابله با ویروس کرونا و کمک  به جامعه پزشکی است و شهرونداندر صورت مشاهده تخلفات با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند.
 در هفته گذشته  ۹ فروند شناور متخلف که نسبت به جابجایی غیرمجاز ۴۵  مسافر اقدام کرده بودند توسط نیروهای دریابانی کیش توقیف شده اند. 

جزیره ۳۹ نفری کیش از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، شاهد ابتلای ۳۵ نفر به ویروس بوده که این آمار به نسبت جمعیت نشاندهند، آلودگی بالای این جزیره به ویروس کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.