به گزارش  ایرنا، ناصر آخوندی  گفت: این مرکز قرنطینه ای برای بیماران مبتلا به کرونا که امکان قرنطینه ای و مراقبتی درخانه را ندارند، توسط سازمان منطقه آزاد کیش در نظر گرفته گرفته شده است. 

 وی اضافه کرد: همگام با تدابیر و اقدمات صورت گرفته برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، به بیمارانی که بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص می‌شوند یا کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، خدمات ویژه ارائه می شود.

آخوندی افزود: ۱۰دستگاه خودرو نیز به‌منظور نظارت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش در اختیار مرکز توسعه سلامت کیش، بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کیش، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش قرار گرفته است.

گفتنی است با همت معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میان مردم و ساکنین جزیره کیش ؛ کلینک امام علی (ع) آماده پذیرش و ارائه خدمات پزشکی به مراجعه‌کنندگان در جزیره کیش است.

 از طرفی مدیر روابط عمومی و امو بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به روند بازگشت کیشوندانی که در این ایام از جزیره کیش خارج شده اند، بر ضرورت رعایت دقیق نکات بهداشتی، از ساکنان جزیره کیش خواست تا در خانه بمانند.

محمد پور سینا افزود: شهروندان با ماندن درخانه می توانند نقشی جدی و مهم در قطع رنجیره  انتقال ویروس کرونا  ایفا کنند. 

 آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جزیره کیش طبق آخرین آمار ۳۳ نفر اعلام شده  که از  این تعداد  ۳۰ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند، ۱ نفر هنوز بستری است و ۲ نفر فوت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.