سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: زمانی که مشکلی در جامعه ای بروز می کند انتظار داشتن از یک یا چند نهاد و دستگاه خاص برای رفع آن بیهوده است و آن مشکل یا به درستی رفع نمی شود و یا اگر هم بشود مدت زمان زیادی طول خواهد کشید.

وی افزود: هم اکنون هم که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور و استان کرمانشاه هستیم همه باید در کنار هم برای کنترل و مهار آن تلاش و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

سردار جاویدان تصریح کرد: مهمترین وظیفه ای که امروز همه ما به عنوان شهروندان جامعه داریم این است که با ماندن در منزل کاری کنیم تا بیماری کرونا بیشتر از این در شهرمان شیوع پیدا نکند.

بالاترین مقام انتظامی استان کرمانشاه گفت: سهم ما برای کنترل کرونا خارج نشدن از منزل برای انجام کارهای غیرضروری است تا مسوولان هم بتوانند به سهم خود برای مهار این بیماری که باید جدی گرفته شود با فراغ بال بیشتری عمل کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی هم به عنوان دستگاهی که وظایف سنگینی را در این راستا برعهده دارد تلاش می کند تا با همکاری مردم به قطع زنجیره این بیماری کمک و در عین حال با آنهایی که اقدام به احتکار و گرانفروشی می کنند قاطعانه برخورد کند.

سردار جاویدان در پایان و با خواهش از مردم برای ماندن در منزل و پرهیز از ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی، گفت: بدون شک اگر عموم شهروندان به توصیه های گفته شده عمل کنند زودتر می توانیم بر کرونا غلبه و شاهد بازگشت به شرایط عادی باشیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست ۱۳ نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۱۵ نفر رسید که ۱۰ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز یکشنبه (۲۵ اسفند) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۱۶ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۵۰۳ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۶ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۵۳ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۹ نفر در اسلامآبادغرب، ۲۰ نفر در سنقر، ۱۴ نفر در کنگاور، سه نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و ۲ نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.