سرهنگ قدرت حسنی، سرپرست پلیس راه استان قزوین روز یکشنبه اظهار داشت: با اعلام وقوع یک فقره تصادف در آزادراه قزوین - زنجان، جنب عوارضی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ بلافاصله گشت تصادفات پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه وانت نیسان با یک کامیون کشنده ولوو برخورد کرده بود، تصریح کرد: در این حادثه راننده نیسان به شدت مصدوم که متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت‌های وارده فوت و کارشناسان نیز علت این حادثه را توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده نیسان اعلام کرده‌اند.

برخورد وانت نیسان با پراید یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی البرز نیز در این رابطه گفت: براثر وقوع یک فقره تصادف بین سواری پراید با یک دستگاه وانت نیسان در شهر صنعتی البرز، حوالی نیرو محرکه، بلافاصله ماموران انتظامی و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه راننده خودرو پراید در این حادثه به علت شدت جراحت‌های وارد شده فوت کرده بود، تصریح کرد: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات در حال بررسی است.

کشف ۱۲ هزار و ۶۱۰ عدد مواد محترقه در استان قزوین

ماموران انتظامی قزوین در سه عملیات جداگانه در شهرهای قزوین و تاکستان موفق به کشف ۱۲ هزار و ۶۱۰ عدد از انواع مواد محترقه که به منظور استفاده در چهارشنبه آخر سال تهیه شده بود، شدند.

براساس این گزارش در این رابطه سه توزیع کننده مواد محترقه دستگیر و یک واحد صنفی نیز از سوی دستگاه قضایی پلمپ شد.

پلیس از شهروندان قزوینی خواست تا از طریق سامانه ۱۱۰ فعالیت افراد سود جو و فرصت طلبی را که برای کسب منافع خود با توزیع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک، سلامتی و جان افراد جامعه را به خطر می‌اندازند، معرفی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.