سردار غلامرضا جعفری روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این مواد محترقه غیر مجاز از یک واحد خرازی در میناب کشف شد و در این رابطه ۲نفر دستگیر و به دادسرا منتقل شدند.
وی بیان داشت: در پی اطلاع مبنی بر فروش موادمحترقه توسط بعضی از اصناف هرمزگان در آستانه چهارشنبه آخرسال، موضوع برخورد با عرضه کنندگان این مواد در دستور کار ماموران نظارت براماکن پلیس امنیت عمومی شهرستان میناب قرار گرفت.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: در این راستا از ۴۰ واحد صنفی درمیناب با هدف ایجاد محیطی امن برای شهروندان و پیشگیری از هرگونه خطرهای احتمالی بازرسی شد.
 سردار جعفری خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره ، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس قرارگرفته است.
وی در پایان با توجه به شیوع بیماری کرونا از شهروندان خواست:  در خانه بمانند و از تجمع در معابر و کوچه ها و استفاده از مواد آتش زا و محترقه به جد خودداری کنند.
فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: چنانچه پلیس فردی را در این خصوص دستگیر کند با هماهنگی دستگاه قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در قرنطینه نگهداری خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.