به گزارش ایرنا، سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: با دریافت هفت مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند و در یک اقدام غافلگیرانه، موفق شدند 2 کلاهبردار حرفه ای را در این زمینه دستگیر کنند.
وی اظهار داشت: متهمان به هفت مورد کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

* دستگیری عامل زمین خواری 500 میلیون ریالی در بجنورد
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نیز از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری 500 میلیون ریالی در بجنورد خبر داد.
سرهنگ صادق نامور اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر تصرف زمین های در شهرستان بجنورد موضوع به صورت وبژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های فنی کارگاهان پلیس مشخص شد زمین های ملی به مساحت 300 متر مربع به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.
وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی، عامل زمین خواری را شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.