احمد جمالدینی شنبه شب با اعلام این خبر افزود: در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان سیریک همه راه های اصلی و فرعی تحت کنترل نیروهای بهداشت، بسیح و نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی بیان داشت: این نیروها به صورت شبانه روزی در ورودی های شهرهای کوهستک، گروگ، بندر سیریک و ورودی های اماکن تفریحی، توریستی و سواحل شهرستان حضور یافته و محدودیت های ترددی را کنترل می کنند.
فرماندار سیریک اظهارداشت: از مسافران در ورودی های شهر تب سنجی و غربالگری اولیه انجام و نکات بهداشتی  برای کاهش رفت وآمدهای غیرضروری صورت می گیرد.
جمالدینی ابرازداشت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا همه امکانات و تجهیزات دهیاری ها، شهرداری ها، نیروهای بسیج و اداره های شهرستان آماده همکاری و ارائه خدمت هستند.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
طبق آمارها تاکنون (شنبه شب)، ۸۳ نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونا شده اند که از این تعداد ۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.