میرهاشم خواستار عصر چهارشنبه در بازدید از مبادی ورودی این شهر از اکیپ کنترل و نظارت خودروها و مسافران خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک به کرونا، با رعایت ادب و احترام آنان را به محل مبدا بازگردانده یا به مراکز درمانی معرفی کنند.
وی بیان داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به خمیر، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تصمیم گرفتند محدودیت هایی جهت رفت وآمد افراد و خودروهای غیربومی اعمال کنند.
فرماندار خمیر اظهارداشت: محدودیت ها در مبادی ورودی و خروجی شهر بندرخمیر، بندرپل، رویدر و ایست بازرسی های بندرپل و کنچی بوده که با حضور اکیپی از شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و همچنین نیروهای داوطلب مردمی انجام می شود.
 خواستار در این بازدید در گفت وگویی با برخی از مسافران و خودروهای غیربومی از آنان خواست جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور در صورت نداشتن کارهای غیرضروری، از سفر به هرمزگان و خمیر پرهیز کنید تا زنجیره این ویروس در کشور قطع شود.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تا به امروز از ۳۰۷ نفر مشکوک به این بیماری در هرمزگان نمونه گیری شده و شمار افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند، به ۶۹ نفر در هرمزگان رسیده است.
از شمار افراد مبتلا تاکنون جواب آزمایش ۶۹ نفر مثبت بوده که هفت نفر فوت کرده اند، ۱۶ نفر بستری هستند و ۴۶ نفر مرخص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.