میرهاشم خواستار شامگاه دوشنبه در دیدار با امام جمعه جدید خمیر اظهارداشت: راه اندازی پویش های مردمی جهت مقابله با شیوع این ویروس خطرناک در شهرستان از جمله اقدامات مثبت در این راستا بوده است.
وی یادآورشد: هرچند شهرستان خمیر در وضعیت بحرانی قرار ندارد اما باید موضوع را جدی تر بگیریم.
فرماندار بندر خمیر بیان داشت: مردم برای پیشگیری بهتر و موثرتر از شیوع کرونا، باید با رعایت توصیه‌های بهداشتی زمینه کنترل و نابودی این ویروس را فراهم کنند.

کنترل بیماری کرونا تاکنون در خمیر درحد مطلوب است
امام جمعه بندرخمیر نیز با قدردانی از مسوولان بویژه پزشکان و پرستاران شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا گفت: اقدامات مدیریت شهرستان در مسیر کنترل و مقابله با بیماری کرونا، مطلوب است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شعیب صالحی افزود: با وجود موقعیت ویژه خمیر و اقدامات مثبت ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا، تاکنون از ورود این بیماری به شهرستان جلوگیری شده و امیدواریم همچنان این روند تداوم یابد.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه شیوع این ویروس مهلک باعث تعطیلی نمازهای جمعه شده ، از شهروندان خواست در خانه‌های خود بمانند و برای کارهای غیرضروری در اماکن عمومی و همچنین تجمع ها و محافل حضور پیدا نکنند.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز اعلام کرد: تااین لحظه تست کرونای ۵۲ نفر در استان مثبت بوده که ۳۳نفر ترخیص و ۶ نفر فوت شدند.
شهرستان خمیر با ۵۶هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.