استاندار هرمزگان عصر شنبه در مراسم آغاز به کار این خط تولید اظهار داشت: این خط تولیدی به صورت شبانه‌روزی جهت تامین کالاهای بهداشتی مورد نیاز در استان فعالیت می کند

فریدون همتی تصریح کرد: از امروز در این شرکت روزانه ۶۰ هزار عدد ماسک، هزار عدد لباس ضد ویروس و پنج هزار عدد ژل ضدعفونی کننده تولید و در اختیار بیمارستان ها، مراکز درمانی، داروخانه‌ها و سایر مراکز عرضه برای تامین نیاز پزشکان، پرستاران، کادرهای درمانی و عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این خط تولید در راستای تامین کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری کرونا در استان هرمزگان، راه اندازی شده است.

تاکنون ۳۰ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان هرمزگان گزارش شده است.

در حال حاضر استان هرمزگان همچون بسیاری دیگر از نقاط کشور با مشکل کمبود الکل، ماسک، ژل ضدعفونی کننده، لباس حفاظتی و دیگر اقلام بهداشتی مواجه است و در از همین رو به منظور تامین نیاز استان تغییر خط تولید برخی واحدهای صنعتی هرمزگان در دستور کار قرار گرفته است.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.