مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم روز شنبه به خبرنگاران گفت: مردم به کالاهایی همانند ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی نیاز فوری دارند و از این رو  با احتکارکنندگان و گرانفروشان این کالاها بدون اغماض برخورد می‌شود.

فرج طهماسبی دیزج افزود: این مدیریت به صورت مستمر واحدهای مختلف به ویژه عرضه کنندگان نیازهای ضروری مردم  را مورد بازرسی قرار می‌دهد.

ضدعفونی مجمع‌های تجاری  و صنوف مواد غذایی قشم

وی ادامه داد: تا کنون جلسات متعددی نیز با مدیران مجتمع‌های تجاری و نمایندگان صنف‌های مواد غذایی با هدف ضد عفونی کردن این واحدها برگزار شدهه است.

مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: بازرسان سازمان منطقه آزاد قشم و شبکه بهداشت و درمان به طور مستمر بر عملکرد واحدهای مختلف برذای ضد عفونی کردن محیط نظارت دارند.

وی افزود: مواد ضدعفونی لازم برای مصرف هفتگی رستوران‌ها و فست‌فود فروشی‌ها با دستورالعمل تهیه مواد ضد عفونی در اختیار این واحدها گذاشته شده است.

صندوقدار نانوایی‌در تهیه و عرضه نان دخالت نکند

طهماسبی دیزج ادامه داد: براساس دستورالعمل های بهداشتی، تمام نانوایی‌ها نیز موظف به انتخاب یک‌ نفر به عنوان صندوقدار در واحد صنفی خود هستند .

وی اظهار کرد:صندوقدار در نانوایی‌ها به هیچ عنوان نباید در پخت و عرضه نان به مشتری دخالت داشته باشد.

مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد از مردم خواست در صورت مشاهده اقدامات غیر اصولی در هر واحد صنفی به ویژه عرضه کنندگان‌ موادغذایی و کالاهای پزشکی مراتب را از طریق تلفن شماره ۰۷۶۳۵۲۵۲۰۱۰ اعلام نمایند.

تاکنون موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسیده و همچنین ۹۱۳ نفر بهبود یافته‌اند. در استان هرمزگان، از مجموع افراد مشکوک، تست کرونای ۲۷ نفر مثبت بوده که شامل ۱۱ نفر در بندرعباس، ۶ نفر قشم، ۳ نفر کیش، ۲ نفر پارسیان و رودان، بندرلنگه، جاسک، حاجی آباد و بستک هر کدام یک نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.