مسوول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس گفت: صحن وشبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از بیماری کرونا و سلامت نمازگزاران ضدعفونی خواهدشد.
حجت الاسلام سعید کذایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: همچنین هماهنگی بین ستاد و دستگاه هایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، شهرداری و دیگر دستگاه ها و سازمان های متولی جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار  درنظر گرفته شده است.
وی بیان داشت: با هماهنگی دستگاه های مربوطه وسایل حمل ونقل عمومی همانند هر هفته جهت رفاه حال نمازگزاران کار رفت وآمد را انجام می دهند.
مسوول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس اظهارداشت: در همین راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه دورهمی علمی و اعتقادی که هرهفته قبل از نماز جمعه در مسجد جامع توسط کمیته جوانان این ستاد برگزار می شد به هفته های آینده موکول شد.
کذایی از مومنان نمازگزار خواست که در صورت امکان فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند،زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه در این هفته تعطیل است.
وی گفت: قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری شود و در صورت مشاهده علائم هرنوع بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.
مسوول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس درپایان یادآورشد: در این هفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قبل از نمازجمعه در خصوص بیماری کرونا و توصیه های مهم بهداشتی سخنرانی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.