سخنگوی استانداری هرمزگان شامگاه دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلات بلند مدت، تنها از طریق شورای مربوطه در استانداری و دستگاه های متولی در سطح کشور و استانی انجام می‌شود و با شایعه پراکنان از طریق پلیس فتا در این موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

فاطمه رکن الدینی بیان داشت: در حال حاضر بنا به درخواست و پیشنهاد مدیران دانشگاه ها و مدیرکل آموزش و پرورش و طبق موافقت استانداری هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز، واقعیت ندارد و تکذیب می‌شود.

سخنگوی استانداری هرمزگان تاکید کرد: از مردم شریف استان می خواهیم تا اخبار موثق را تنها از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی، صداوسیما و سایت و کانال رسمی استانداری پیگیری کنند و به شایعه ها توجهی نداشته باشند.

طبق آمارهای اعلام شده در حال حاضر ۱۰ استان کشور درگیر شیوع ویروس کرونا هستند و تا به این لحظه ۶۱ نفر مبتلا شدند که از این شمار ۱۳ نفر فوت و سه نفر بهبود یافتند.

در استان هرمزگان طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان چند مورد مشکوک شناسایی و تحت نظر هستند و آزمایش های مربوطه بر روی آنها انجام شده ، اما تاکنون مورد مثبتی از کرونا در استان مشاهده نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.