نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این پیام آورده است: اینک که به فضل الهی ملت شریف ایران در آستانه آزمونی دیگر قرار گرفته، همت خود را صرف انتخابی بزرگ در راستای تحقق آرمان‌های گام دوم انقلاب کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده از مردم شریف و همیشه در صحنه هرمزگان خواست با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و با انتخاب نماینده‌ای شجاع، انقلابی، یاور مستضعفان، درخط ولایت و همسو با آرمان‌های گام دوم انقلاب اسلامی، سیلی محکم تری را به نظام استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی وارد کنند.
استاندار هرمزگان نیز با صدور پیامی ضمن دعوت مردم استان برای شرکت در انتخابات گفت: برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم، یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب است که درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس مردم سالاری دینی انجام شده است.
فریدون همتی افزود: تمامی ارکان جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای مردم تعیین می‌شوند و و این مردم هستند که از طریق انتخابات در تعیین سرنوشت کشور نقش اساسی را دارند.
وی بیان داشت: هرمزگان با به کارگیری تمامی امکانات و تلاش های گسترده مجموعه ستاد انتخابات در استان و تمامی شهرستان‌ها و تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به جایگاه و اهمیت ویژه مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران و همچنین منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر تشکیل مجلس قوی با پشتوانه گسترده آرای مردم، لازم است تا بار دیگر در کنار هم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم.
همتی از قشرهای مختلف مردم هرمزگان که همواره پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داده‌اند و در انتخابات نیز حضوری باشکوه داشته‌اند، دعوت کرد تا این بار نیز در روز جمعه دوم اسفندماه در پای صندوق های رای حاضر شده و بار دیگر اقتدار و صلابت کشورمان را با مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهند.
از بین کل ۴۴ نامزد تایید صلاحیت شده ۲۵ نفر از حوزه انتخابیه حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و بوموسی، ۱۰ نفرحوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان و ۹ نفر در حوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد می باشند
براساس سرشماری سال ۹۵ استان هرمزگان، یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک‌میلیون و۱۷۴هزار و۱۶۴ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که بر این اساس ۷۲هزار و ۴۰۲نفر رای اولی در هرمزگان نماینده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را انتخاب می‌کنند.
هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی شامل، حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی سه نفر، حوزه شرق هرمزگان شامل، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد یک نفر و درحوزه غرب این استان ازقبیل، بندرلنگه، بستک و پارسیان یک نفر است.
یکهزار و ۳۱۸ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی هرمزگان در نظر گرفته شده که ۷۸۵شعبه ثابت و ۵۳۳ شعبه سیار است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان سراسر کشور دوم اسفندماه سال‌جاری در شهرها وروستاهای هرمزگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.