رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان روز چهارشنبه درآیین راه اندازی این کارخانه گفت: این کارخانه از سال ۷۹ فعالیت خود را آغاز کرد اما به دلیل فرسودگی ماشین آلات آن پس از ۳ ماه توقف درتولید، مجدد با سرمایه گذاری ۶۰ میلیاردریالی نوسازی و شروع به فعالیت کرد.
خلیل قاسمی اظهارداشت: راه اندازی مجدد کارخانه آرد با ظرفیت ۹۰ هزار تن آرد والسی و ۱۳ هزارتن سبوس گندم درسال نشان از همت جدی دولت در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی دارد. 
وی بیان داشت: درحال حاضر ۵۳ نفر به صورت مستقیم در کارخانه آرد خاتم بندرعباس مشغول به کار هستند. 
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهارداشت: به دنبال عزم جدی دولت ومدیران استانی هرمزگان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و احیای این واحدها در راستای تحقق اقتصادمقاومتی، مشکلات کارخانه آرد خاتم بندرعباس در ستاد تسهیل بررسی شد.
قاسمی گفت: هدف گذاری ما اینست که تمامی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، فعال شده و به چرخه تولید باز گردند که هم اکنون این واحدها در ستاد تسهیل مصوبه دارند و با عقد قرارداد در بانک ها و ارائه تسهیلات، دوباره شروع به فعالیت می کنند. 
وی یادآورشد: تاکنون بااقدام جدی دولت تدبیر و امید وپیگیری استاندار هرمزگان، واحدهای تولیدی وصنعتی دارای مشکل استان شناسایی و با ارائه تسهیلات لازم به چرخه تولید بازگشتند. 
کارخانه خاتم بندرعباس در کیلومتر ۱۷جاده بندرعباس به حاجی آباد روبروی شهرک نامجو واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.