به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی بیان داشت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آئین نامگذاری شورای حل اختلاف جزیره هرمز به نام این شهید والامقام با حضور جمعی از مسؤولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

وی همچنین با تقدیر از ابتکار ارزنده و درخور تحسین شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان در نامگذاری شعب این شورا به نام شهدای والامقام انقلاب اسلامی تصریح کرد: نامگذاری اماکن، ساختمان‌ها و مراکز حضور مردم به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکتی فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن یاد و نام سردار رشید اسلام است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: بی تردید شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزم ما را برای ادامه راه پرافتخار این مجاهد نستوه صد چندان کرده است.

مظفر حمزه‌ای رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان نیز در این خصوص با اشاره به طرح نامگذاری شعب شوراهای حل اختلاف استان به نام مقدس شهدا، اظهارداشت: نامگذاری این ساختمان در واقع قدردانی کوچکی از خدمات بسیار بزرگ و فراموش ناشدنی سردار سلیمانی به انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.