امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی روز سه شنبه در جمع راهپیمایان شهرستان کرج با بیان اینکه دنیا نه چنین صحنه هایی را دیده و نه خواهد دید اظهار داشت: با حضور گسترده امروز ملت ایران، در هیچ کجای جهان چنین مردم مصمم و با اراده ای که اینچنین پای آرمان های خود ایستادند نخواهند دید، در این شرایط آب و هوایی و سرد که امروز شاهد آن هستیم، این چنین با اراده برای زدن مشت محکم به دهان یاوه گویان و دشمنان به میدان آمدید و خود را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیدید.

وی اضافه کرد: امسال حماسه ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی متقارن شده و امروز در فراغ هم رزم شهیدمان چهل روز است که آزادگان، حق طلبان و همه مبارزان علیه نظام سلطه و آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نجس صهیونیستی، داغدار عروج خونین سرباز ولایت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستند.

موسوی با بیان اینکه تروریست های آمریکایی ضربه عین الاسد را فقط یک سیلی تلقی  و از تاخیر در مجازات خوشحال نباشند، گفت: چرا که دست هر چه بالاتر برود، سهمگین تر و سنگین تر فرود خواهد آمد.

وی ادامه داد: خون شهیدان، سیل خروشانی است که کف باطل را با خود خواهد برد و زلال حق و حقیقت را جایگزین خواهد کرد.

وی با اشاره به شجاعت و بصیرت مردم استان البرز گفت: مردم بصیر، شجاع، سخت کوش و آزاده البرز همواره در پیروی از انقلاب، ولایت و وفاداری به آرمان های انقلاب ممتاز بوده و در خط دفاع از انقلاب، نظام و کشور حضوری فعال و تاثیر گذار داشتند.

موسوی با بیان اینکه استان البرز در دوران دفاع مقدس شهیدان والامقامی چون کلهر، شرع پسند، شهید فهمیده و ۶ هزار شهید را تقدیم کرده خاطر نشان کرد: البرز به خود می بالد که بالاترین مقام نظامی دوران دفاع مقدس سردار سرلشکر شهید فلاحی زاده این خطه است.

وی ادامه داد: خواهران و برادران، وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ از نظر ماهیت، ابعاد، شرایط زمانی و مکانی و اهداف دارای اهمیت فوق العاده ای بوده، این انقلاب در شرایطی به وقوع پیوسته که جهان آن روز بین ۲ ابر قدرت شرق و غرب تقسیم و به صورت کامل زیر سلطه قرار داشت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام مقررات، مقدرات و تحولات آن روز جهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از جانب آن ۲ ابرقدرت طراحی و هدایت می شد، به همین دلیل وقوع یک انقلاب سیاسی و اجتماعی بر پایه مذهب در مهم ترین منطقه استراتژیک غیر قابل پیش بینی و غیر قابل باور بود.

موسوی افزود: انقلاب اسلامی ایران در عصر جاهلیت مدرن به وقوع پیوست و اندیشه های غیر الهی را به چالش کشید و با الگویی متعالی و متکی بر اندیشه های ناب اسلامی یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران مستقر کرد.

وی عنوان کرد: ملت ایران در پرتو آموزه های متعالی اسلام عزیز، دل و جان خود را به رهبری امام راحل(ره) سپردند و با همت و وحدت تحولی عظیم آفریدند که مسیر تاریخ را تغییر داده و تاثیراتی گسترده در منطقه و نظام بین المللی برجای گذاشته است.

موسوی گفت: رژیم دست نشانده پهلوی که عامل سرسپرده نظام سلطه و مجری برنامه های آنها در منطقه بود فروریخت و مردم انقلابی ایران با اتکای به نظام الهی موفق به استقرار نظام الهی و حکومت دینی پس از یک هزار و ۴۰۰ سال شدند که کسب این استقلال همه جانبه، مشروعیت و اقتدار مثال زدنی است.

وی ادامه داد: در پرتو انقلاب اسلامی بود که پیشرفت های عظیمی در این کشور رخ داد که تا قبل از آن همه برای غرب بود، پیشرفت هسته ای، نانو، هواو فضا، صنایع دفاعی، سلول های بنیادین، و همه و همه در این ۴۰ سال ایجاد و شاهد آن هستیم که ایران را در جایگاه ۱۰کشور اول دنیا قرار گرفته است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد حس تعلق اجتماعی، غرور ملی ، تحکیم برادری اسلامی، آگاهی مردم و بصیرت احیای شخصیت و جایگاه زن و توجه به مناطق مردم و حضور فعال جواناندر عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در واقع موجب خودباوری، خوداتکایی، اعتماد به نفس، مبارزه باافکار طاغوتی، احیای ارزش های الهی به ویژه روحیه ایثار و شهادت شده که در نتیجه آن به ایران و نظام سربلند در برابر تهدیدات گوناگون استحکام بخشیده شده است.

وی با بیان اینکه در طول۴۰ سال گذشته دشمنان انقلاب و نظام ناجوانمردانه از هیچ اقدام خصومت باری علیه این پدیده الهی و مردمی فروگذاری نکردند، گفت: تمام توانی که داشتند تا به امروز به کار گرفتند تا مانع رشد و پیشرفت انقلاب و استحکام نظام اسلامی شوند.

موسوی افزود: دشمنان این ملت با تحریم های متعدد سیاسی و تحریم های همه جانبه اقتصادی، فتنه های شیطانی و تحمیل جنگ نظامی گسترده علیه مردم شریف و آرمان های انقلاب اسلامی تا کنون هر اقدامی که توانستند انجام داده اند، در مقطع فعلی نیز رسوا تر و بی آبرو تر از گذشته خصومت خود را علیه این ملت به اوج رسانده اند.

وی ادامه داد: اما به فضل خداوند و با تدبیر مقام معظم رهبری و با وحدت انسجام بصیرت و ولایت مداری مردم صبور، انقلاب اسلامی هم چنان به مسیر خود ادامه داده و نظام روز به روز بالنده تر و شکوفا تر به پیش می رود.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: همچنان که رهبری انقلاب که در این بیانیه فرمودند با گذشت ۴ دهه از انقلاب شعارهای جهانی انقلاب هم چنان زنده و آرمان ها کماکان در کانون جهانیان قرار دارد.

موسوی عنوان کرد: انقلاب با دفاع مقتدرانه از استقلال منافع و امنیت ملی ایران در برابر قدرت های استکباری ودفاع از مظلوم مایه سربلندی ایران و ایرانی در تمام جهان شده و به همین دلیل است که امروز شاهد تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی و شکل گیری ۲قطبی اسلام و استکبار هستیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان اینکه انقلاب اسلامی در ایجاد حاکمیت معنوی توفیق های فراوانی داشته گفت: با وجود ریزش های اندک رویش های فراوانی در امتداد حیات انقلاب شکل گرفته  که از معجزات انقلاب اسلامی است.

موسوی افزود: امروز انقلاب در حالی وارد چهل و یکمین سالگرد خود می شود که پس از اخراج کارگزاران نظام سلطه از ایران، دشمن را در منطقه زمین‌گیر و منفعل کرده و مصمم تر و مقتدرتر از هر زمان دیگری، طلایه اخراج بیگانگان از منطقه را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: در مقطع کنونی و در سایه مقاومت آگاهانه ملت ایران، پرتوهای روشنگر انقلاب اسلامی در جهان در حال تابیدن است و عمق راهبردی نظام و چراغ‌های جبهه مقاومت تا قلب دشمنان پیش رفته و ادامه حیات استکبار در منطقه را با خطر جدی مواجه کرده است.

موسوی اظهار داشت: جنایتکاران  با ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهندس، رسوایی و تروریست بودن خود را به دست خودشان برای جهان برملا کردند و برای فرار توهمات احمقانه خود را به عنوان معامله قرن آشکار کردند.

وی افزود: این طرح شکست خورده در واقع تبانی تروریست‌های تبهکار غرب برای نابودی حقوق فلسطین عزیز و سیطره بر منطقه است، اما دنیا بداند هماهنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند طرح معامله قرن قبل از مردن ترامپ با شکست مواجه می‌شود.

موسوی گفت: به برکت الهام بخشی انقلاب اسلامی و شکل گیری جبهه قدرتمند مقاومت، هیچ کسی موفق به فراموش سازی آرمان های فلسطین نخواهد شد، آرمان فلسطین زنده است و خیانتکاران را به گور می‌سپاردند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تمامی اهداف انقلاب اسلامی هنوز محقق نشده خاطر نشان کرد: راه همواری در پیش داریم، اما ملت ایران در مراسم های تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و در راهپیمایی این روز  بزرگ نشان داد که مصمم تر از هر زمان دیگری به آرمان‌های انقلاب وفا دار هستند و و عزم آن دارند که با سرکوبی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار پرچم این نظام الهی را به دست صاحب اصلی آن برسانند.

موسوی افزود: روح انقلاب اقتضاء می کند که تمام مسوولان و مردم بویژه جوانان با درک صحیح از موقعیت انقلاب و شناخت دقیق از ترفندهای دشمنان برای ارتقای کارآمدی نظام حرکت و انقلاب را در مسیر تمدن سازی اسلامی یاری سازند.

وی ادامه داد: برون رفت از چالش، مقابله با تهدیدات و مرتفع ساختن مشکلات داخلی از طریق وحدت، ولایتمداری، بصیرت و کوشش مخلصانه و ایثارگرانه امکان پذیر است.

موسوی با اشاره به به اینکه یکی از عرصه‌های تعیین کننده، حضور در انتخابات است، گفت: هر رای به منزله یک تیر برای ناکامی و ناامیدی دشمن و کاشت یک نهال برای آبادانی و پیشرفت کشور است، ، مردم بصیر،موقعیت شناس و دشمن شناس ایران عزیز به آن حد از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که نسبت به تاثیرات منطقه ای و بین‌المللی مشارکت حداکثری در انتخابات واقف هستند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: به حول و قوه الهی ملت ایران یک حماسه دیگر را خلق و ایران اسلامی را در جهان سربلندتر و موقعیت نظام اسلامی را تقویت خواهند کرد.

موسوی گفت: در انتخابات افراد اصلح را انتخاب کنید  چرا که افراد مومن، انقلابی، کارآمد، عدالت خواه، جهادی و شجاع کشور را در جهت حل مشکلات و پیشرفت یاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این روز بزرگ بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت و آمادگی فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج مردمی را برای حراست و حفاظت از انقلاب و منافع و امنیت ملی اعلام می کنیم.

موسوی افزود: ملت غیور ایران این اطمینان را داشته باشند که جان برکفان تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های ملت و امام(ره) ایستادند واز مردم و میهن اسلامی حفاظت و پاسداری خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.