اسکندر مؤمنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: برگزاری انتخابات اسفند ماه در سطح نظام جمهوری اسلامی و با حضور مردم، ثابت خواهد کرد که مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت امر مسلمین هستند. 

وی افزود: حضور باشکوه مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن ماه، اقتدار و عظمت ملت ایران را به همه دنیا نشان داد و این حضور غرورآفرین تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را به یاس و نامیدی تبدیل کرد و بار دیگر برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین با اشاره به انتخابات دوم اسفند اظهار داشت: در این شرایط حساس، در کنار همه گام‌هایی که برای رشد اقتصاد و رونق تولید برداشته می‌شود، برگزاری این انتخابات در سطح نظام جمهوری اسلامی و با حضور مردم، ثابت خواهد کرد که مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت امر مسلمین هستند. 

مومنی به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: تقارن باشکوه ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار دلاور و پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی تبلور پیوند عمیق و معنادار انقلاب اسلامی با فرهنگ مقاومت و حمایت از مستضعفین جهان است. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: قدردان خون شهدا هستیم و با جان و دل راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه برگزار شد.

مردم غیور ایران بار دیگر درک و فهم خود را با حضور گسترده در راهپمیایی ۲۲ بهمن نشان داده و ثابت کردند که شرایط سخت و دشواری‌های موجود مانع حمایت آن‌ها از کشور و نظام نخواهد بود. چهل و یکمین سالگرد انقلاب مردم ایران در حالی از سوی مردم و مسئولان گرامی داشته شد که تقارن آن با موضوعات مهم سیاسی و بین‌الملل بر اهمیت آن افزود.

ایام دهه فجر سال جاری با ایام بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مصادف شده است و بسیاری از علاقمندان به فرمانده شهید سپاه قدس در راهپیمایی امسال نام و راه او را گرامی داشتند.
کمتر از ۱۰ روز دیگر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. انتخاباتی که با توجه به شرایط موجود کشور بسیار مهم ارزیابی می‌شود و حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوید تکرار همان حضور پررنگ در انتخابات دارد. شرایط در منطقه و جهان به ویژه در یک ماه گذشته هم از دلایل دیگر اهمیت ۲۲ بهمن سال ۹۸ است.
زیاده‌خواهی رئیس‌جمهوری آمریکا این بار در جلد و قالب تازه و موسوم به «معامله قرن» رونمایی شده است و تکه‌تکه کردن سرزمین فلسطین را هدف قرار داده است.

حضور مردم در جشن انقلاب نظامی که بزرگترین حامی مردم مظلوم فلسطین در منطقه است می‌تواند نقشه شوم دونالد ترامپ را با چالش‌های بی‌شماری مواجه کند. راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری با توجه به دشواری‌های اقتصادی مردم و رویدادهای پاییز و زمستان سال جاری برای مسئولان کشور هم مهم است و حمایت مردم از انقلاب با تمام سختی‌های موجود امیدها و نقشه‌های آمریکا، متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کشور را ناامید و نقش برآب می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.