ابوالفضل اینانلو روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شهید احمدی روشن فردیس  ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای دانش آموز انقلاب  افزود: نتایج زحمات امام خمینی (ره) در بهمن ۵۷ به ثمر نشست و انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته دستاوردهای زیادی در زمینه های مختلف برای کشور داشته است.

وی اظهار داشت: پیشرفت های فراوان  کشور در حوزه های پزشکی، آموزشی، صنعتی، خدماتی، هسته ای، دفاعی و موشکی در این چهل  سال بر هیچ کسی پوشیده نیست.

اینانلو  با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری نقشه راه کشور را با محوریت جوانان ترسیم کرده است. همچنین بیانیه گام دوم انقلاب، مطالبه رهبر معظم انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت است که باید برای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نشود.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس نیز گفت: شخصیت امام راحل (ره) باید برای دانش آموزان تحلیل و تببین شود تا نسل جوان با ابعاد مختلف شخیصتی این مرد بزرگ همچون ظلم ستیزی، ایمان، تقوا، شجاعت، پاسخ قاطع  آشنا شوند.

ولی اله احمدی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است بیان دستاوردهای انقلاب و آشنایی نسل جوان و نوجوانان با جایگاه جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی و علمی، فرهنگی و آموزشی در جهان امری ضروری است.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به انقلاب اسلامی خون های زیادی ریخته شد  باید از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب صیانت کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.