نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس پس از پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن در  بندرعباس اظهار داشت: این حضور پیام مقاومت و ایستادگی ملت ایران بر آرمان های انقلاب را به جهان مخابره کرد و استکبار و ایادی آن این پیام را دریافت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ادامه داد: مردم با همه گزینه‌های خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند و به ملت های مقاوم و مقاومت اعلام کردند ایران بعد از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب هرگز خسته نخواهند شد.

این جانباز دوران دفاع مقدس ابراز داشت: آمریکایی ها همچنان باید منتظر سیلی‌های محکم تری از مردم ایران در حماسه های حضور و رزمندگان مقاومت در عرصه جبهه‌های مقاومت باشند.

حضور افزون‌بر ۴۰ هزار نفر از مردم بندرعباس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان هم در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به ایرنا گفت: مردم بندرعباس با حضور افزون بر ۴۰ هزار نفری خود در این راهپیمایی حضور تماشایی از خود به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند اضافه کرد: انقلاب اسلامی توسط مردم شکل گرفت، استمرار یافت و همچنان آن‌را به پیش می‌برند، این مردم هستند که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و معادله‌های آنان را برهم می‌زنند.

وی بیان داشت: این حضور بار دیگر نشان داد مردم به نظام اسلامی، آرمان‌های انقلاب و مسیر شهدا پایبند هستند و گله‌های به حقی هم دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: همانگونه که شاهد حضور ملت ایران در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم در انتخابات نیز بار دیگر شاهد این حضور خواهیم شد، این مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

موسی مرادپور، جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی هم که بر روی ولیچر به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده بود از حضور مردم به ایرنا گفت : این مردم بارها نشان داده‌اند در عرصه های مختلف حضور دارند که مسوولان باید قدردان آنان باشند.

همزمان با سراسر کشور ، ساحل نشینان خلیج فارس روز سه شنبه با شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر در گام دوم انقلاب خلق کردند.

در بندرعباس مرکز استان هرمزگان مرزداران و نگهبانان تنگه راهبردی هرمز از ساعت های اولیه صبح سه شنبه درحالیکه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پلاکاردها وعکس های امام، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند از مقابل مسجد علی ابن ابیطالب (ع) تا پشت استانداری قدیم به حرکت درآمدند.

مردم بندرعباس، جزیره نشینان خلیج فارس و شهرستان‌های استان هرمزگان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ایستادگی و پایمردی خود در مسیر آرمان‌های اسلام و ادامه مسیر شهدا به رخ بیگانگان، به خصوص ناوهای بیگانه حاضر در این خلیج کشیدند.

نظیر این مراسم در شهرهای میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر، بوموسی، بندرلنگه، بستک، پارسیان،هرمز، کیش وسایر نقاط استان باشکوه خاصی برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.