به گزارش ایرنا، فرماندار قشم روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی به خبرنگاران گفت: ۶ طرح در حوزه توزیع برق شهرستان با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

علیرضا نصری افزود:این طرح‌ها شامل ۳۵۰ دستگاه چراغ روشنایی، ۳۵ دستگاه پست هوایی، شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی در مجموع به طول هفت هزار و ۵۶۶ متر و شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی در مجموع به طول ۱۰ هزارو  یک متر است.

وی ادامه داد: طرح سالن چندمنظوره گیاهدان قشم نیز با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید توسط خیران احداث شد و سازمان نوسازی مدارس آن را تجهیز کرده است.

فرماندار قشم تصریح کرد: طرح آسفالت یکهزار و ۶۴۵ متر مربع از معابر روستای کووه‌ای با اعتبار هفت میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال و با مشارکت ۳۳ درصدی سازمان منطقه آزاد قشم ازر دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز است.

وی افزود: طرح ساخت ۱۳ واحد مسکونی مددجویی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به انجام رسید و امروز مورد  بهره برداری قرار گرفت.

نصری ادامه داد:  پارک محله‌ای روستای هُلُر نیز با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال از جمله طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

وی گفت: طرح ساخت کارخانه تولید ذغال از مواد سلولزی (بازیافتی) نیز به وسعت ۳۰۰ متر و با ۱۵۰ متر زیربنا  و با اعتبار ۲ میلیارد ریال با حمایت پایگاه مهدیه قشم به بهره برداری رسید.

فرماندار قشم گفت: میزان تولید این کارخانه چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم ذغال در روز است که با بهره برداری از آن ۳۲ فرصت شغلی  مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.