فرمانده انتظامی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: اعضای این شبکه به صورت خانوادگی در تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت داشتند و در سال حدود ۳ تن هروئین و شیشه از کشورهای افغانستان و پاکستان به صورت سازمان یافته و بسیار پیچیده به کشور قاچاق کرده و در استان هرمزگان و استان های همجوار و کشورهای خلیج فارس به فروش می رسانند.

سردار غلامرضا جعفری روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: اعضای این شبکه درآمد خرید و فروش موادمخدر را وارد کارهایی مانند خرید املاک و انبوه سازی می کردند.

وی ادامه داد: تاکنون ۶نفر از اعضای این شبکه بین المللی دستگیر شده اند و ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد، ۵۳ واحد ملکی، ۶۱کیلوگرم طلا و جواهرات و۴۳دستگاه انواع خودروهای ایرانی و خارجی کشف شده که ارزش مجموع اموال کشف و توقیف شده از این شبکه یکهزار و ۵۰۰میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جعفری مجموع مواد مخدر کشف شده در هرمزگان از ابتدای سالجاری تاکنون را ۵۷تن و ۸۴۹کیلوگرم اعلام کرد.

وی اضافه کرد:میزان مواد مخدر صنعتی کشف شده از نوع شیشه در این مدت ۴۴۹کیلوگرم و ۳۸۶گرم بوده است.

کشف ۳۲نقطه کشت خشخاش در هرمزگان

وی همچنین از امحای ۱۳تن مواد مخدر غیردارویی و شناسایی و نابودسازی ۳۲نقطه کشت خشخاش استان خبر داد که بیشتر آنها در بشاگرد و جاسک بوده است.

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان روز سه شنبه با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد، استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسؤولان انتظامی و اجرایی کشوری و محلی در بندرعباس برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.