رضا هنگام پور عصر دوشنبه پس از پیروزی تیمش برابر شورا و شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و به بازیکنانم و مردم استان هرمزگان برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تلاش ما این بود که بتوانیم برنده میدان شویم و به نظرم یک بازی خوبی و تهاجمی زیبا هم به نمایش گذاشتیم.

هنگام پور تصریح کرد: امروز تیم شورا و شهرداری قزوین بسیار خوب بازی کرد و ما در بخش دفاع به دلیل مصدومیت کواسی با مشکل مواجه شدیم که خوشبختانه توانستیم با هماهنگی بازیکنان این مشکلات را پوشش دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس افزود: درحال حاضر تمام تلاش ما قرار گرفتن در جمع هشت تیم پلی آف است و برای تحقق آن تمرینات سختی را انجام می دهیم.

وی در خصوص بازی بعدی این تیم گفت: دیدار بعدی ما برابر تیم مهرام تهران است و به طور یقین یک دیدار سخت خواهد بود و ما باید تلاش و تمرینات ویژه ای برای آن انجام دهیم.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در یک دیدار خانگی برابر تیم شورا و شهرداری قزوین با نتیجه ۸۵ بر ۸۱ به پیروزی رسید.

دیدار این دو تیم عصر دوشنبه هفتم بهمن در چارچوب رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

تیم شهرداری بندرعباس با کسب دو امتیاز شیرین این دیدار خانگی ۳۰ امتیازی شد و جایگاهش در مکان هفتم جدول تثبیت شد.

نفت آبادان، شهرداری گرگان، شیمیدر تهران، پتروشیمی بندرامام، ذوب آهن اصفهان، توفارقان آذر شهر، رعدپدافند، مس کرمان، آویژه صنعت مشهد، مهرام تهران، نیروی زمینی تهران، شورای شهر قزوین، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران، ۱۴ تیمی هستند که در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور حضور دارند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.